Operativno savjetovanje i trening Wellness djelatnika

Wellness po mjeri projekta – Profesionalne postavke poslovanje – Profesionalni djelatnici – Zadovoljan gost

Djelatnici, njihovo znanje i profesionalnost važan su dio svakog Wellness projekta. Wellness je kostur, a njegovo osoblje je sustav koji pokreće i svakodnevno daje život i pozitivnu energiju prostoru, zajedno imaju za cilj – zadovoljnog korisnika koji će otići sa uspomenom na nezaboravan i izuzetan doživljaj.

U fazi idejnog rješenja, počinjemo sa razradom postavki operativnog poslovanja – kreiranjem programa, usluga, … koja mora biti u skladu sa studijom i poslovnim planom

  1. Izrada internog priručnika za Wellness i osoblje – prema idejnom konceptu 
  • Standardi za Wellness, djelatnike i goste
  • Pravila ponašanja za djelatnike i goste
  • Plan rada u prostoru za djelatnike
  • Protokoli za goste (kako koristiti Termalnu zonu)
  • Protokoli za djelatnike (Vip, rituali, priprema soba, …)
  • Ponuda programa i usluga (masaže, tretmani, rituali, paketi, fitness, …)
  1. Razrada ponude programa i usluga za korisnike – Wellness brošura (Spa Menu)
  • Sve za marketinške aktivnosti
  • Izgled, identitet, cjenik, …
  • Wellness etiquette
  • Signalizacija u prostoru
  • Standardi, higijena, propisi
  1. Trening osoblja – teoretski dio
  • In house edukacija
  1. Trening osoblja – praktični dio
  • In house edukacija
  • Uvođenje Spa brendova
  • Tečajevi masaža (prema programu)

Opširnije na upit